Monday 2 September 2013

perut burger .

hai readers ,
ada readers ka aku nih ?
its ok . abaikan . malam ni mata aku memang buat hal sangat sangat .
susah nak tido , setelah aku belai , aku garu mata aku still susah tido .
perut burger ?

perut burger tu adalah singkatan untuk perut berlipat .
wa cakap lu perut wa memang dah jadi burger dah .
aku tak mintak jadi camni .
memang sedih sial tengok perut sendiri .

aku nak jadikan perut aku ni jadi normal balik ,
tapi aku buntu membatu  .
asyik nak makan ja .
aku harap aku tergolong dalam kumpulan manusia yang
makan banyak , tapi perut best gila mantain slim .
korang punya kilang buat lemak bankrup ke ?
makan macam hantu raya tapi chill ja .

kalau aku tergolong dalam golongan tu memang bersyukur nak pengsan menangis semua lah  .
bermakna gila hidup bila aku boleh makan sesuka hati .


bagi tips supaya aku jadi camtu . pastu aku belanja korang makan mcd . . janji ! . haha .

malam ni tido mengenangkan perut yang jadi burger comel dah . damn !

No comments:

Post a Comment