Saturday 28 September 2013

BAHAGIA

hey , " BAHAGIA " 


sebenarnya tak susah nak hidup macam ada rama rama dalam perut and bintang bunga bling bling atas kepala . senang saja .  selama beberapa hari ni aku cuba mempositifkan minda aku dengan benda yang positiflah . haha . result dia memang gempak tahap melompat la sebab aku lately ni bahagia saja .

sebenarnya aku tak bahagia sangat pun . aku tengah sakit , rasa dipinggirkan dilupakan and macam macam la . give up pon ada . memang stress sangat sangat sangat . makan pun makin banyak bila stress nih . aku cukup risau la . Then tengah fikir fikir fikir fikir aku teringat kata kata sorang mamat ni kat aku ,  dia cakap benda nih dah lama dah sebab aku dah lama dah ta jumpa dia . tetiba teringat pulak . dia cakap hidup ni sebenarnya simple beb . kau yang men create kan hidup kau . kau yang mencorakkan hidup kau . depend kau la nak letak hitam putih ke kaler maler ke .  so aku decide aku nak hidup aku ni berwarna sikit !
sejak tu . aku pikir positif lah yang aku benci nak fikir aku taknak fikir . aku lupa yang aku ni tengah sakit aku enjoy je memanjang . yalah kawan kawan ramai sentiasa disisi , so chill lah . aku lupakan kisah pahit pahit kcewa ke apa . aku letak tepi aku pikir yang hepi hepi je . kalau aku tengah hepi ni ada orang nak sakitkan hati aku jugak , ikut lah aku orite je sebab aku taknak amik kisah pun .

bila pikir camtu nah . memang aku hepi . hepi sangat . so kepada yang tengah stress ke apa rileks . sure ada jalan kat korang . kalau takde jalan jugak meh bekawan dengan aku , konfem hepi . wakakaka .
kepada mamat yang pernah bg semangat kat aku dulu . iaitu abang H . amacam kau ? aku duduk shah alam tak penah jumpa kau pun .  huhu

notakuku : dalam perut ada rama rama hati pula berbunga bunga . 

No comments:

Post a Comment