Wednesday 4 September 2013

berfikir .

malam ini
hujan lebat diiringi background music radioactive by imagine dragons.
aku menatap laptop yang rasanya dah borin dengan aku .
aku tengok dia dia tengok aku .

bosan sebenarnya.
aku banyak berfikir .
berfikir benda yang tak pasti .
fikir benda yang lepas dan masa depan .

aku taktau apa yang akan jadi dengan aku nanti
adakah akan berada atas landasan yang betul atau tak
aku rasa aku dah banyak kali mati
banyak kali jugak hidup
tapi aku ta rasa kehidupan hakiki aku
aku rasa aku hidup ni macam main main ja .

entah lah , otak aku makin serabut
lama lama kang kena lak strok
dah la aku dengan penyakit ni rapat gila

apapun aku harap aku cepat sembuh dari sakit yang sekarang ni .
bukan aku ta enjoy nikmat sakit nih .
tapi aku nak cari punca cahaya kehidupan aku .
aku dah pernah niat nak putus asa
nasib otak aku ni ta ikut hati aku .
ya la ikut hati mati kan ,

apapun aku nak cari kehidupan aku .
aku nak hidup aku balik ,
aku akan berjuang sampai aku puas hidup .

amin .

No comments:

Post a Comment