Monday 9 September 2013

bosan

makantidomakantidomakantido.
sampai debab badan aku .
dua aktiviti itu kah yang aku selalu praktikkan sejak aku sakit nih.
makan dan tido.

ada time ada membe yang baik hati . keluar jugaklah aku lepak lepak shoping bagai even tangan aku ni sakit ya amat . orang dulu dulu cakap rilek der chill saja .

aku rindu nak ride scooter aku petang petang amik angin . g makan bihun sup ka . lepak ka . jenis aku suka melawt kawan kawan
now sakit aku duduk senyap kat rumah . settle .

yang aku nak tau sangat sekarang keadaan babyscoot aku kat shah alam tu . alahai rindu nya kat dia .
bila pulak aku boleh ride ko baby . baby rindu aku tak baby ?
aku nak duduk kedah ni lama lama boleh . tapi otak aku ni pikir banyak sungguh . baby baby aku kat sana macam mana ? babydomo aku babylemari aku bagai .

kawan kawan aku pun busy pulak  nak tengokkan babybaby aku tuh . kesian depaa .
 grrrrrrr
 memang hati memberontak sangat dah ni . aku ni bukan jenis penyabar sangat orangnya .betul tak tipu . tapi bila da sakit camni . kau tanak sabar pun kau terpaksa jugak . apa kau ingat patah tangan tu macam demam comel comel ke ? kau patah hari ni esok lusa kau boleh lompat tinggi tinggi . siap bole breakdance lagi . haaha . kalau gitu patah tiap bulan pun aku rilekk ja .

dah masuk dua bulan dah aku sakit . yeah i feel more better now tapi ta boleh lompat lagi . so lagi dua bulan akan datang nantikan kemunculan aku yang debab bertambah debab .

mesti comel kan ? ahaks . macam doremon gituu . haaaa .

nak layan nescafe dengan roti meri jab .

No comments:

Post a Comment