Tuesday 2 December 2014

Lelaki

Lelaki .
aku tulis ni bukan nak kondem lelaki ke apa , cuma nak saja lah terfikir ,  Kau rasa ada lagi ke laki yang tulus dan telus dengan kita ni ?
entah lah bukan takda orang nak try , ramai je nak try tapi hati aku ni tetap tak percayakan lelaki  aku jadi macam takda RASA ,  bukannya aku ni mencintai hubungan kaum sejenis tapi memang takda rasa tu . Nampak lah masa depan aku nak jadi andartu tu memang cerah lah haha .

Tapi
Kali ni aku cuba , aku cuba bagi hati aku kat seorang insan . seorang lelaki yang aku rasa boleh dibuat melawak gelak guling guling bersama dan yang penting boleh lead aku ke jalan yang lurus lagi takda belok belok ,

Aku harap .
Pilihan kali ni bijak .
Aku harap .
aku boleh pergi jauh dengan yang ini

Awak cuba lembutkan hati saya yang keras ni .
cuba kan lah jaga jangan bagi ia jadi batu semula .
sebab kalau dah jadi batu memang batulah selamanya .

saya percaya awak tu ja . sekian ;)


No comments:

Post a Comment