Thursday 17 October 2013

Cara Bercinta

hai hai u olls .

Hari ni aku rajin nak menaip ditemani hujan yang sangat lebat dan angin yang perhh best kot , umm aku nak bukak topik bercinta , kenapa bercinta ? eh suka hati aku lah . 

Actually aku na cerita pengalaman bercinta aku . Aku kalau bercinta memang tahap cinta mati yang ta mati mati lagi sampai sekarang la . teruk punya cinta . Kadang tu jadi gila meroyan ,. jeles tak kena tempat , yea la aku kan gadis memang la camni . Konkong? memang penah aku konkong orang macam aku ni lah maknye . lawak kan ? bodoh betul aku dulu macam lah tu anak aku .

kenapa gadis jadi macam tu  ? haa sebab sayang oke . ulang sekali lagi . SAYANG . tu sebab kau terlalu menonjolkan sayang kau tu kat lelaki tu . yang bedebah laki tu jadi rimas la dengan perangai gadis gadis yang suka fikir teruk teruk macam nak kiamat dah ni . Benda simple suka buat teruk . kalau aku jadi lelaki pun aku sepakkk je pompuan yang serabut nih . ( aku la tu )

cara bercinta kau memang bagai nak mati last last kau yang mati . si lelaki tinggalkan sebab rimas sangat , and selalu gaduh . yea la kau fikir teruk konfem kau gaduh kan . lelaki ni dyeorang tak suka serabut ataupun saintifiknya RENYAH . Bila gaduh dah putus baru la kau fikir balik bodohnya kau sayang lelaki bagai nak rak . rilek rilek dah la .

Nak bercinta cara best korang kena rileks je , ikut je flow . Jangan memilih sangat , kalau ada laki nak kat korang tapi takde spesifikasi korang nak , korang rembat je .. sebab si lelaki tu yang nak kat kau . sayang kau gila . kau  ? tak sangat kan ?konfem nanti kau rileks je .. layan je . lama2 adelah rasa sayang tu . huhu

kita ni kena bercinta dengan orang yang cinta kita . bukan kita cinta orang tu ,. cinta teruk teruk ade dia balas kau beb ? jangan jadi bodoh . diri kau tu berharga oke . so pergi je kat orang yang tau menghargai . Cinta tu boleh dipupuk .  JANGAN JADI BODOH .


haha sekian je untuk entri kali nih .  tak suka ? ni pendapat aku , bukan pendapat kau tolol .

notakuku : hardcorekan hati supaya jangan lembik sangat dengan lelaki nih .

No comments:

Post a Comment